Wednesday, June 24, 2009

Wedding...

dah seminggu lebih aku tinggalkan blog ni..rindu plak rasanya nak menulis..hehehe..sejak kepergian aku ke KL last week tak update pon blog ni....byk jugak nak citer ni..takpe aku citer pasal wedding sepupu aku yg kat Bandar Tun Razak yang post dulu wedding kat umah pompuan...disebabkan makcik aku duk flat..so wedding buat kat dewan..bertempat di Pusat Komersial dan Komuniti Bandar tun Razak pada 20 Jun 2009...betul2 bersebelahan dengan stesen LRT Bandar Tun Razak...aku dah turun Kl sejak khamis(18 Jun)...lepak kat umah abg aku kat Pj saja nak jumpa lama skit ngan anak buah kesayangan aku tu...pada pendapat aku senang buat kenduri kat dewan ni...tak de la berkecah sgt umah kan....pinggan tak yah basuh nak kemas itu ini..semua dah diuruskan org yg dah dilantik..heheheh..pakai catering je...tapi bayaran pon mahal la..biasa la tu...kalu kenduri gotong royong seronok jugak dpt berkumpul ramai2...tapi penat skit la....gambar kat majlis aritu tak banyak aku nak letak sebab kat kamera adik aku...aku sempat ambik sikit je dlm handphone....sekadar selingan...


ni lah singgahsana mempelai


ni pandangan tepi..suka kat bola2 lampu tu..menarik


meja santapan para tetamu


penyambut tetamu yg penat menunggu..hehehe


sebelum pengantin datang...aku ngan adik berangan mcm pengantin atas kapet merah


ni cenderahati masa majlis...muffin n sabun

p/s : gambo pengantin takde kat aku..semua dalam kamera adik aku....

No comments:

Post a Comment