Wednesday, June 24, 2009

INSPIRASI TV3

kebetulan aku masih kat KL weekend lepas...lepas je kenduri petang tu..membe aku ajak pi tgk konsert Inspirasiku sempena ulangtahun TV3 yang ke-25 kat Dataran Merdeka....memula aku malas jugak nak pi sebab aku tak suka ngan tempat2 crowded ngan macam2 org...kebetulan ada penyanyi pujaanku...siapa lagi kalu bukan Jaclyn Victor dan Afghan pon ada...aku setuju nak pegi..heheheh..semata2 ni...jumpa my best fren kat Masjid jamek then lepas maghrib pergi pasar malam jalan TAR..beli kudapan skit...yer la nak tgk konsert kena la ada benda nak kunyah kan...beli jagung, kebab, ais krim potong..hahahaha..sempat lagi dpt ais krim potong kacang merah..faveret tu...pergi Dataran merdeka dah penuh orang...ya ampunnn...sesak giler...mcm2 bau ada..redahkan jugak bukan selalu nak tgk artis perform live kan....konsert start kul 9...kuar la pengacara ally iskandar, cheryl samad n faizal ismail botak.....best jugak la artis2 yg ada mlm tu...mula dgn one nation emcee, bunkface, afghan, Hujan, Jamal Abdillah, M Nasir, Aizat duet ngan Faizal Tahir, Ning Baizura, Adibah Nor, Noryn Aziz, Wings, Tomok, Jaclyn Victor dan Dina...tapi tak puas hati Jac nyanyi berduet ramai2..bukan solo..geramnya aku..aku tunggu dia nyanyi lagu baru dia tu...dah la penat menunggu Jac kuar lambat..dengan macam2 bau bebudak Kl ni...denagn rokok...berdiri lama...masa Hujan perform ada insiden baling2 botol..biasalah kalau hujan yg perform..tak sah tak kecoh...konsert habis kul 12...ada bunga api...aku ngan membe ambik kesempatan pi depan skrin besar ambik gambo..hehehehe...balik dah dekat kul 1....



with banner yg colorfull


dengan skrin besau..


tak dapat jumpa Fafau begamba ngan logo HOT FM pun jadilah..huhuhu


waktu ni paling best...mengejar pakcik belon semata2 nak bergambar...funny sangat..pakcik ni bawak belon merata2..so ambik kesempatan snap gambar...penat ikut pakcik ni sampai ke traffic light aku ikut..sebab nak dpt angle yg menarik...nasib la amzee jadi mangsa tangkap gambo ni..heheh sory..tapi memang lawak semua orang tgk je gelagat aku n amzee...hahaha






No comments:

Post a Comment