Tuesday, June 09, 2009

Kahwin (part I)

Ermm..lama aku tak update blog ni..walaupun baru minggu lepas..terasa gak lama..hehehe..biasa la dalam kesibukan buat persiapan untuk majlis perkahwinan sepupu aku dan jugak memenuhi undangan perkahwinan sana sini dalam minggu cuti sekolah ni...so hari ni baru rasa ada mood nak update blog ni....saje aku buat beberapa bahagian pasal kawin ni...nak kongsi ngan korang yg baca blog aku ni....biasalah lepas majlis tu semua dah ambik gambo..nak kena edit bagai dulu kan...so untuk part I ni aku nak citer pasal Majlis Akad Nikah yang telah berlangsung pada 5 Jun 2009 di Masjid Taman SPPK, Pasir putih....nama Masjid tu lupa plak aku nak ambik....hehehe...Alhamdulillah semua berjalanlancar...bukan main ko man yer...sekali napas je lafaz nikah ko...tak sabo nak kawen la tu...praktis berapa kali tu ek..hehehe..


mas kahwin sebanyak RM101.00


muka cuak sebelum akad nikah...dag..dig..dug



perasaan gementar bertukar menjadi gumbira apabila selesai akad nikah....dalam hati mesti cakap...bila la nak malam...hahahaha..sorry man...aku tau apa ko rasa...hehehe


Anyway Tahniah la buat Lukman dan pasangan Ida atas pernikahan korang..semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki...Amin

No comments:

Post a Comment