Wednesday, June 24, 2009

Jalan-jalan cari makan

dah lama tak pi Berjaya Times Square..ajak membe aku pi jalan2...main boling..n shopping baju skit..hehehe...membe aku ajak makan kat satu tempat yang blom pernah aku makan dalam BTS tu...nama tempat tu GASOLINE..tapi yang lawaknyer masa memula nak cari tempat tu..membe aku dengan yakin sebut GAS ONLINE..yang aku ni bulat2 percaya sebab tak pernah dengar n makan kat situ....cari punya cari..turun naik BTS tu 2 3 kali tak jumpa..last2 jumpa gak kat tingkat paling bawah...hehehehe....rupanya G-A-S-O-L-I-N-E....sebut betul2....hehehe..jangan marah ek...konsep restoran tu memang menarik..masuk je aku dah kagum dengan suasana kelam n romantik tu....tempat makan boleh pilih samada nak makan kat kerusi n meja yg tinggi seperti biasa atau pun makan ala-ala style Jepun duk bersila kat bawah...pastu setiap tempat dibahagikan dengan tirai jarang sebagai pintu masuk...memang menarik....makan western je...ada lagi menu lain..tapi aku pilih western je...nak cuba...pasni nak ajak lagi la sesape pegi situ lagi..try makan benda lain plak...


the menu book


GASOLINE spokeperson..hahaha berangan...tgk la baju tu kan sama kaler tema ngan logo..


blueberry soda & blue ocean pearl soda yang sedap giler!!!!!must try..aku dah ketagih pas minum tu..heheheh


mushroom fish n' chip


black pepper beef steak


dessert : pistachio almond ice cream...yummy!!!

No comments:

Post a Comment