Tuesday, June 09, 2009

Liburan

setelah penat dengan majlis kahwin makcik aku....tibalah masanya aku nak manjakan diri aku dengan acara santai..hehehe..semalam rancang ngan adik pompuan aku nak main boling..dah lama sgt tak main boling....cadang nak main boling kat Jusco....lepas Maghrib pergi tempat yang dituju naik kete Viva adik pompuan aku...sampai Jusco shopping barang skit kat super market...then pergi rooftop Jusco tempat Boling....dengan semangat berkobar2 nak main boling ni pergi la ke kaunter...hampa bila dia kata lane full sebab ada tournament..nak je mencarut depan dia..hahahahah..sabo2...pastu ambil keputusan on the spot..nak tgk wayang jam masih awal lagi kul 9...cepat2 pi TGV...cadang nak tgk "jangan pandang belakang congkak"..tapi FULLHOUSE..tudiah penangan cuti sekolah....so aku n adik aku tgk citer "TERMINATOR SALVATION" kul 9.45mlm.....so lepas tengok citer tu apa yang aku leh komen...BERBALOI-BEST NAK MAMPUS-5 STARS...hahaha..tu diah pujian melambung tu..tapi menag sejujurnya cerita ni bagus sesangat...macam nak tengok je lagi sekali...so aku syorkan korang pergi tonton..tak rugi....



poster yang menarik sgt...



bukti pembelian...hahahahah!!!!


posing dengan poster adalah perkara WAJIB!!!!


aku ngan adik pompuan aku sebelum masuk panggung..

2 comments:

  1. sy tunggu nak tgk 17 again ujung minggu ni..

    ReplyDelete
  2. memang best jalan citer dan teknik kesan efek dia...berbaloi sgt2

    pasni tunggu transformers plak..

    ReplyDelete