Thursday, June 25, 2009

Bila Rasaku Ini Rasa Mu...katanya.. :-)

1. Apa perasaan sekarang?

Rasa nak marah, rasa nak makan, rasa nak tido

2. Saya nak makan :
teringin makan macaroni cheese....ada yang instant malas nak masak...

3. Saya tak suka :
tido nyenyak diganggu dengan panggilan telepon

4. Impian saya :
nak jumpa beyonce...hahahaha..nak jugak..

5. Haiwan yang saya tidak suka :
yang licin(aku geli), yang mengerutu, yang berbau busuk..hahahaha

6. Saya harapkan :
dapat sponsor untuk majlis kawen..(nanti la)..hahahaha

7. Jika boleh diputarkan masa :
nak belajar mengahfaz Al-Quran

8. Saya pada 10 tahun akan datang :
Insyallah dah berkejaya bagus dan mempunyai anak bini yang cantik2 dan sihat..hehehe


9. Handphone saya adalah sebuah :
gajet bewarna merah

10. Saya pernah berchenta sebanyak :
cinta itu buta...

11. Saya suka pada :
bebudak

12. Kawan-kawan saya :
ada kat merata2 tempat....

13. Pernah dikhianati?
selalu


14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
lantakkan je .....esuk2 dia dtg kat kita balik...

15. Senaraikan 8 orang untuk di tag :
suka hati korang la nak kena tag ke tak....hehehe

No comments:

Post a Comment