Tuesday, June 09, 2009

Kahwin (part III)


wah sampai part III plak tu aku buat pasal kahwin ni..hehehe..melampau btul...saje nak share...majlis bersanding berlangsung pada 7 Jun 2009 di Station 18, Ipoh di rumah pengantin perempuan..rombongan kami(pengantin lelaki) tiba tepat pukul 1.30 tgh....lepas saja zuhur terus berarak....panas terik betul ipoh lately...dah lama tak ujan..semua berjalan lancar...merasalah aku du kat meja pengantin masa sessi bersantap...hehehe...


ni lah pengantin yang diraikan


ni lah pembawak bunga telur yg glamer..hahaha(bukan main berat lagi benda ni..siap ngan wajik bawah dia....tau2 je aku angkat berat suruh aku bawak...posing tetap menten)


kirah, opah yang, Umi & Makcik zaleha


makan time kat meja pengantin ngan kirah, umi & abah


ni pinggan aku....yg best ada ketam masak pedas....sedappp..


air hijau ni memang nampak menarik..tapi rasa yang ado...hehehehe..gula semata..(sempat lagi mengomen aku ni..majlis orang lantak depa la kan...huhuhuhu)


pencuci molot ni memang best.....rasa nak lagi...hehehe


ni cenderahati @ berkat yg dapat kat kenduri aritu...

Alhamdulillah semua puas hati....kita bertemu plak kat majlis umah makcik aku kat Dewan Komuniti Bandar Tun Razak, Kuala Lumpur 20 Jun akan datang...makan lagi...kita SERAANNNNNNNNNNGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. tok die nyer majlis biler lak?? hiks.. jgn lupe ajak ek.. kikiki...

    ReplyDelete
  2. tok die nanti semua buat sendiri...tak yah tempah2 kat org..hahahahaha

    insyallah

    ReplyDelete