Wednesday, June 24, 2009

Selamat Hari Lahir UMI...


SAYANG UMI.....


Selamat Hari lahir.............
Selamat Hari lahir..........
Selamat Hari lahir UMI...............
Selamat Hari lahir................

bersempena ngan ulang tahun kelahiran umi aku yang ke-52 hari ni bersamaan 24 Jun 2009 aku nak ucapkan selamat hari lahir buat umi aku yang tersayang puan NORMALA ZAHARUDDIN. semoga diberkati dengan kesihatan dan keluarga yang tersayang.Aminn.

aku dah rancang nak bagi sesuatu kat Umi petang semalam..bangun je tido terus teringat hari ni birthday umi..lepas asar semalam siap2 naik motor pergi tempat yang dirahsiakan..cari hadiah nak bagi kat umi..hehehe..balik je senyap2 aku sorok kan benda tu dari pengetahuan umi..nanti nampak tak suprise plak jadinya...lepas maghrib aku bungkus hadiah tu dan decide nak buat hand made greeting card...aku memang dari dulu tak pernah bagi kad yang dah siap kat kedai..aku lebih suka buat sendiri...aku rasa puas n ada nilai sentimental bila kita buat sendiri....dan seingat aku umi masih simpan 2 3 kad yang pernah aku buat n bagi tak kira hari ibu atau ulang tahun...terharu sgt...semua kad yang pernah buat menggunakan oil pastel...sebab aku minat..hehehe

aku ada gak plan ngan adik pompuan aku nak celebrate makan untuk umi nanti...tapi dia tak dpt balik sebab kat Kl keje..dia share duit ngan aku je...aku je sambut ngan abah, umi n adik pompuan aku yg baru abis pantang...ok lah tu

tepat pukul 12 aku bawak hadiah tu kat ruang tamu..umi n abah tgh menonton Tv..diam2 aku datang kat umi salam tangan n cium n peluk dia sambil ucap "selamat hari lahir".....aku bagi hadiah...umi terekejut..heheh..tangan tgh pegang handphone msg masuk bertalu2 ucapan dari anak2 yang lain..aku orang yg ke-3 kata umi..huhuhu..nape bukan 1st..adik laki aku dah ucap dulu...takpe tak jadi masalah....adik beradik aku jugak

untuk Umi, madir sayang sangat kat umi dan hargai sgt segala penat lelah membesarkan kami berenam dan skarang ni dengan cucu plak....madir cuma mahukan umi bahagia anak beranak dan cucu sampai bila2..insyallah dengan izinNYA.....amin...


ni kad buatan aku yang simple tapi penuh makna...


ni hadiah yang aku balut sendiri...bukan kat kedai..hahaha


ni hadiahnya...purple kaler....kain pasang n tudung sedondon...(segan siot masa beli tudung tu..semua org pomouan tgk je aku beli...tak pernah2 aku pi kat tmpt tudung n beli..1st time..huhuhu..takpe..ada aku kesah..hahaha)

p/s: buat jai yang sama birthday ngan mak aku...heppy birthday...aku sabar menunggu janji ko nak tgk transformer ngan aku esuk....hehehe..

No comments:

Post a Comment