Sunday, May 31, 2009

Mari Berfoto.....

Dah seminggu lebih aku tak update blog ni....tak de benda nak di ceritakan lately..aku sibuk ngan persiapan majlis perkahwinan sepupu aku 6 Jun nanti di Pengkalan ipoh....aku ditugaskan untuk membeli, menyediakan dan menguruskan hal-hal hantaran...nak kata biasa tak la jugak..ikut kemampuan dan kreativiti aku...setakat ni alhamdulillah semua berjalan lancar..semalam terasa rajin plak nak ambik gambar bunga-bunga kat 'taman' mak aku ni...hanya menggunakan kamera hp SAMSUNG kesayangan aku ni....banyak gak mak aku tanam bungan n pokok2 hijau...aku ambik sebahagian je...hehehe


bunga ni paling cantik dan unik


paling aku suka...orkid putih.....











ni mak aku paling suka...











nasib semalam tinggai sekuntum je...kalu tidak bukan main byk....


bunga kebangsaan....


pokok yg paling unik bg aku...


bunga ni ada warna lain..saje aku tunjuk warna merah....byk sgt..


dulu memula cactus ni kecik je...ni dah tinggi dari aku..





aloe vera a.k.a lidah buaya darat...hehehe


dedaun hijau menyambut kedatangan tetamu..wah!!















banyak lagi lain2 jenis bunga dan pokok kat taman mak aku ni...aku idak le rajin sgt mcm mak aku..hehehe..kalu berkebun sayur atau buah2 aku suka la..bunga2 ni aku suka tgk je..heheheh...sekurang2 nya adalah udara segar skit bila ada kehijuan kat umah ye dak..hehehe....

5 comments:

  1. lets go green...sy pun suka green plant ni..pokok bunge kurengg sikit la..best tgk alam kehijauan..:-)
    nice pic n'way!

    ReplyDelete
  2. heheh

    thanks siti murni for viewing my blog...

    ReplyDelete
  3. nanti aku kahwin ko jadi photographer aku yerr heheheheeh!

    ReplyDelete
  4. wah!!!

    bila ko nak kawen roro

    bisa di atur pak..heheheh

    tetapkan tarikh buat temu janji..wah...bukan main yer

    ReplyDelete