Thursday, May 21, 2009

TAG TIG TUG.......

Soalan Menguji minda ....kalah soalan ujian MEdSI aku jawab aritu...hahahaha


1. Bekas kekasih saya:
Dah kawen n beranak pinak..aku jugak bujang tak berapa nak telajak...hahahah

2. Saya sedang mendengar :
Bunyi helikopter sedang berlegar kat ruang udara kawasan aku....

3. Mungkin saya patut:
Mandi.....peluh jantan lepas work-out....huhuhuhu

4. Saya suka :
Online!!!!

5.Sahabat-sahabat baik saya :
ermmmm....perlu ke sebut...mestilah ada

6.Saya tak faham
kenapa semua nak jadi penyanyi!!!!....

7.Saya kehilangan :
Kasut sport kesayangan aku...sape curik..PULANGKAN!!!!

8.Ramai yang berkata :
Ko ni ngape cute...hahahahah...takleh blah..

9.Makna nama saya :
"YANG MELAPORKAN KEBAIKAN"...mcm kerani plak nak buat laporan tahunan

10.Cinta itu adalah:
mcm kurap...lagi di garu lagi sedap...aiyoooo...hahahahaha

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
sedang membaca blog aku...hahaha..perasan je


12.Saya akan cuba :
jadi se'fit' brad pitt...hahahaha..insyallah


13.Ayat SELAMANYA membawa maksud:
Sampai bebila pon takpe!!


14.Telefon bimbit saya :
MERAH nye mak ngah oiii!!!!


15.Bila saya terjaga dari tidur :
alamak nak terkencing la plak


16.Saya paling meluat apabila :
Tunggu org yg lewat....janji MELAYU sgt kan....


17.Pesta/Parti adalah :
Pesta menuai...boleh ke??


18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
penguin....comel sama mcm dalam citer pingu...


19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
17....tak sabau nak tunggu abis sekolah


20.Hari ini :
hari Khamis..mlm kang malam jemaat...hahaha


21.Malam ini saya akan :
tgk citer KELIWON...


22.Esok pula saya akan :
jogging sampai 6-7 round non stop...kata nak fit kan!!!


23.Saya betul-betul ingin :
makan eskrim potong


24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
ya ampun...ada sebijik jerawat tumbuh...damn!!!!


25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
arked permainan ...tak payah duit bebanyak mcm shopping...guna seringgit dua je boleh main game.....


26.Makanan Barat atau Jepun :
tak mau dua2...makanan tradisonal...hahaha..hipokrit sgt kan...


27.Bilik yang terang atau gelap :
bilik gelap senang skit nak layan dvd...rasa mcm dalam wayang...hahaha



28.Makanan segera adalah :
makanan untuk org yg BERWANG!!!!!



29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
ada aku kesah!!!!


30.Siapa yang anda nak Tag?
sapa-sapa je lah yg rasa nak kena tag tu....janji aku dah langsaikan seruan Roslee menge'tag' aku...hahahah

4 comments:

  1. se'fit' brad pitt....dia tu tua bangka la!nganganganga!

    ReplyDelete
  2. hohohoh...tok die tingen nk mam eskim potong ek.... jom tok die...atie banje... moh...
    lalalalalala~~
    cedapnyerrr eskim potong...
    yummy.... =P

    ReplyDelete
  3. roslee : tua-tua dia pon body mantap tau....kalah org mude

    atie: jom makan eskrim potong kacang...hehehe

    ReplyDelete
  4. hooo..jom.. mari2...
    tok die.. tok die tag atie tak?? hiks.. lau kne tag..nk jwb..
    (volunteer) hahaha~~

    ReplyDelete