Tuesday, May 12, 2009

Kelahiran Yang Nanti.....7.05.2009

Alhamdulillah tanggal 7 Mei 2009 ...6.00pagi....Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM)...lahirlah seorang bayi lelaki melalui pembedahan dari perut ibu yang bernama NorSabariah bt Mohd Radzuan......Tangis syukur dari seorang ibu yg pertama kali menjadi ibu....... Perasaan seronok tak dapat digambarkan termasuk aku dan ahli keluarga yang lain apabila mendapat berita kelahiran anak buah aku yg ke-2 (adik pompuan aku)...dengan berat bayi 3.82kg...sihat alhamdulillah......

nak masuk seminggu anak buah aku lahir.....dengar2 nama yg nak diberi "THAQIF QAYYUM"....adik pompuan aku dah lama berkenan ngan tahfiz kanak2 yg selalu kat TV9 ptg2 baca Quran.....nama dia Thaqif....so apalagi dia letak 1st name Thaqif....then Qayyum tu aku n mak aku dah rancang dari awal nak letak nama tu....so jadilah Thaqif Qayyum...

Insyallah...bila dah besar nanti dia akan jadi Tahfiz Al-Quran....Amin...kita sama2 doakan yg terbaik....



Thaqif Qayyum lenanya tido......




ala comeynya dia....tak sabo pak lang nak tgk dia besar...



Thaqif Qayyum ngan Opah (mak aku)



2 comments: