Sunday, May 17, 2009

Deserved or Not????

aku saje nak buat entry ni untuk suka2.....kebelakangan ni banyak rancangan realiti tv kat malaysia ni samada dalam negeri mahupun luar negeri......beberapa je yg aku ikut dari mula sampai habis...One In A Million 3(OIAM3)....Akademi Fantasia 7 (AF7)...America's Next Top Model cycle 12...American Idol 7........kebanyakan nya dah ada pemenang...dan yg terbaru semalam AF7...dan juaranya memang aku puas hati giler.....berbaloi aku ikut dari week 1st...walaupon agak lemau skit AF7 kali ni...tapi aku akui bakat peserta kali ni lebih hebat....



AKADEMI FANTASIA 7


pic. credit to subhikarim.com

JUARA : HAFIZ

YA /TIDAK : YA....100% setuju hafiz juara

Aku memang dah minat dia sejak konsert 1 lagi...dia ni sesuatu yg lain...tiap minggu konsisten...tak pernah ada terkucil..kalu ada pun not a major mistake....puas hati sangat2 la dia juara semalam...walaupon pengkritik n cikgu semacam bias je....risau je aku Ac umum aril...hahahahahah..way to go Hafiz!!!!!!...PEACE!!!

AMERICA'S NEXT TOP MODEL CYCLE 12




JUARA : TEYONA ANDERSON

YA / TIDAK : YA 90%...aku setuju walaupon saingan segit ngan Allison


Teyona & Tyra Banks

Aku memang dah dapat agak untuk cycle 12 ni Tyra akan pilih black model untuk menang...walaupon ramai orangg nak Allison menang...tapi aku lebih suka Teyona...dgn feature muka dia yg unik..structure bone face dia yg perfect....tang mata dia paling aku suka...mcm kata tyra "smile with ur eyes"....Wanna be on TOP!!!!

OIAM 3


pic credit to mstar.com

JUARA : TOMOK

YA / TIDAK : TIDAK!!!!.... :-p

JUARA SEPATUTNYA


pic. credit to mstar.com

Selepas Amylea tersingkir..aku dah tak layan sgt pon...tgk je sape juaranya....geram tul aku masa dia kuar dulu....she deserved to be in final walapon tak juara....apa2 pon aku suka sgt amylea buat dia punya stail lagu masa bawak lagu Im yours dari Jason Mraz

No comments:

Post a Comment