Wednesday, May 13, 2009

Kiriman Istimewa dari Seberang....

Aku balik dari Kl Isnin lepas ada satu kiriman Pos Laju atas meja....dlm tu mengatakan ada satu barang tuk aku ambil kat pejabat Pos Laju....benda tu dia dah hantar dari 4 Mei 2009 lepas...memandangkan aku takde umah masa tu..so barang tu ada kat pejabat pos....kena ambil selepas 14 hari dari tarikh penghantaran......so semalam baru ambik....

berpikir2 gak aku...sape lak yg hantar barang kat aku...pegi pejabat Pos Laju tu.....dia bagi satu bungkusan mcm skrol ijazah...tai versi lagi panjang....terkejut gak aku..tgk alamat depan datangnya dari INDONESIA....wah!!!!!....

Siapakah gerangan yg mengirimkan barang tu......???????

tgk nama pengirim....rupa2 nya...dari one of my fren dalam Tagged dari Jakarta...Vebrin....kiranya hadiah Birthday la ni......tapi aku tak tau lagi apa isi dlm bungkusan tu......tak sabar btul nak buka...

Balik umah buka.....OMYGAWD!!!!!!.....Best giler la...dpt potret gambar muka aku......cantik sangat2....terharu tul aku.....sejibik ngan gambar original.....kalu buat kat kedai ni mahal gila...ni dah dapat free...Alhamdulillah...

Terima Kasih Banget untuk Vebrin yang udah lukis n kirim pada Abang Adie potret tu.....tak tau nak ucap apa lagi....memang cantik sgt lukisan tu






bungkusan misteri.......


ni la potret aku yg dikirim.........


ni plak gambar original....sama kan??


aku bergambo ngan potret yg dikirm....besar gak....

p/s : vebrin terima kasih ya...abg adie nak frame kan gambar tu...letak kat bilik tido...hehehe

2 comments:

  1. dlm potret nampak cam gemuk sket tapi seriussssss cun giler dia lukis!!!mmg mahal la kalo nak dapat kat luar!respekkkkkk!

    ReplyDelete
  2. tu la pasal...aku gi tgk kat pasar seni aritu pon dekat ratus2 jugak la...tapi memang real....cantik

    ReplyDelete