Saturday, May 16, 2009

Selamat Hari Guru



Bersempena ngan sambutan Hari Guru SeMalaysia hari ni iaitu 16 Mei 2009 aku nak ambik kesempatan nak ucapkan berjuta-juta terima kasih buat semua warga pendidik seluruh Malaysia khususnya dan teristimewa khas buat cikgu-ckgi aku yg telah menjadikan aku 'seseorang' sejak dari Tadika KEMAS sampai la ke Sekolah Kebangsaan Tambun dan juga Sek. Men. Keb. Raja Chulan aku nak list kan semua nama mungkin ada yg tak ingt...tapi beberapa nama yg aku masih ingat dan berkesan sampai ke hari ini......


Cikgu Zaiton Musa, Miss Lee Lai Lai, Ustazah Umi Kalthom, En Aziz Abd Wahab(guru Besar SK Tambun time aku), Pn. Saadiah, Ustaz Rusmizi, Pn. Salmah Ahmad, Pn. Ruhaida, Pn. Rusmilawati, Pn Lee Khai Hong( cikgu matematik paling best & Kelakar), Pn. Alang Rahmah( mak angkat aku kat sekolah), Arwah En Mazlan, Ustaz Fauzi, Mrs Siva, Pn Hafilah, Pn Che Ramlah, Pn Noraini, Mr Hong (cikgu Add math paling garang nak mampus),Pn. Faridah Hanim dan ramai lagi.......................



Semoga semua dirahmati dan terus berbakti untuk mengajar dan menjadi warga pendidik yg Bestari......


Tak lupa jugak untuk Pakcik2 dan makcik2 aku yg bertugas sebagai guru
Pak Su, Mak Su, Pak Nuar, Mak Ros


juga untuk membe2 aku yg bergelar guru
Syawal, Shan, Mizi, Rose,

" SELAMAT HARI GURU 2009 "

No comments:

Post a Comment