Thursday, May 21, 2009

New Idol????

VS


Pagi tadi aku tgk Live American Idol 8 Finale result Show kat channel 711...apa yang aku leh kata persembahan diaorang memang MALATOP!!!!!!..memang tahun ni punya peserta yg terbaik pernah ada dalam sejarah AI....2 finalist pon hebat belaka(walaupon aku nak tgk danny goley masuk final)......iaitu peserta paling popular ADAM LAMBERT dan underdog KRIS ALLEN.......aku paling kagum tgk persembahan Adam Lambert duet ngan kumpulan rock lagenda KISS...memang teruja gila la tgk...aku ni tak la minat sgt Adam..tapi bila tgk persembahan dia tadi...omigawd...he such a natural ROCKERS.....





bila tiba Ryan Seacrast umum juara...aku TERKEJUT GILA bila kris allen yg menang....aku rasa ramai lagi yg terkejut ngan kemenagan kris allen...ramai yang jangka Adam Lambert yang akan menang....tanggapan meleset sama sekali...walaupon undian lebih kurang 100 juta...gila tu....huhuhuhuhuhu...tapi aku rasa Adam akan jadi HUGE recording artist........way to go Adam...n Congracts tu new Idol kris Allen..

2 comments:

  1. tu la...persembahan adam power giler..paling power kot sejak american idol ni ada!

    ReplyDelete
  2. tu la kris allen ni aku tgk typical sgt...dah byk kot penyanyi yg macam dia......

    adam ni true performer....

    ReplyDelete