Friday, May 15, 2009

Gedik Santai....

Peraturan nak jawab tag ni ialah:

1. Copy badge "2009 Cute's 3logger Award" untuk diletakkan di blog anda.


2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

Roro the cikebub


3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).

1. Hobi aku menyanyi atau bahasa kasarnya melalak :-)
2. Aku very punctual...tak suka tunggu org lambat
3. Aku seorang yg kreatif sebenarnya
4. Aku paling tak suka orang menipu.....get lost
5. Dalam wallet aku wajib ada duit syiling berjumlah Rm1.00 tak kira la seposen, lima posen ke
6. Aku terlalu suka ngan bebudak sampaikan kekdang perangai mcm bebudak...comel je kan
7. Suka berkhayal sorang2
8. Paling suka bergambar tak kira tempat...bukan syok sendiri yer
9. Suka beli baju baru pastu simpan tak pakai....dah lama baru teringat
10. Aku obses ngan bentuk badan aku...nak sentiasa kelihatan FIT..


1. Bila kali terakhir makan pizza?
27 April aritu....sambut birthday anak buah


2. Lagu terakhir yang anda dengar?
Cinta Adam dan Hawa dari Misha...tgh addicted ngan lagu ni..besh


3. Ape yg anda buat selain selesaikn tag ini?
Tgh mengejar masa....solat asar belum ditunaikan..huhuhu


4.Selain name sendiri, anda suke dipanggl ngn name ape?
tak mau...nama sendiri dah cukup sedap


5. Ape yg anda suke?
Bergambar

6. Adekah anda pemalu?
ikut keadaan


7. Describe yourself .
ceria...sengal...degil...

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan 'anda telah ditag'(anda telah ditag takperlu kot!)


Normy
Rezal
Amzee
Baha
eychal
sesape yg terbaca blog aku...hehehe


5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan:
"anda telah di tag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award"

1 comment:

  1. laalala~ tok die!! pari2 da tembus blog tok die..wakakaka~~ lalala~~

    ReplyDelete