Tuesday, May 19, 2009

Malam Yang Sepi

Aduhai...

sunyi betul malam ni.....bosan tak payah cakap la. tanpa membuang masa aku online dengan harapan ada membe2 yang boleh aku berbual2 kosong. waktu-waktu macam ni biasanya kedengaran bunyi tangisan anak buah aku...malam ni dah tido awal plak. perut aku dah terisi masa dinner tadi.....hanya beberapa ketul cucur udang dan secawan nescafe o' panas.....

aku pon tak tau apa yg nak ditulis..malam ni idea kering...kalu tak tu ada je nak buat n nak cerita...sambil seronok melayan lagu2 dalam laptop aku ni, tiba2 satu panggilan masuk...pangilan dari makcik aku...dia call pasal nak mintak tolong aku uruskan pasal hantaran untuk majlsi kawin anak dia bulan depan....adusss..dah lama gila aku tak uruskan pasal benda majlis kawen ni..last dulu 2 tahun lepas....

nak kata aku pandai tak jugak...ada lah sikit bakat terpendam..hehehe...memang dari sekolah dulu aku minat kerja-kerja kreatif ni...so tak salah kalau meluahkan bakat yg ada pada benda yang betul tujuan nya...

esuk nak kena survey barang2 kat kedai pengantin yg terletak nun jauh di Jalan Kuala Kangsar...remeh jugak kejenya...nak survey harga bagai...pastu nak kena ikut tema plak...huhuhuu

sempat aku nak buat ni...lagi seminggu lebih je....dah la kena buat sorang...insyallah...pasti berjaya di akademi fantasia...hahahaha..tetibe lak merapek..kebetulan cakap pasal AF yg masih panas lagi ni...aku nak share lagu yg aku tengah layan giler....lagu single baru Hafiz...Masih Jelas....suka sgt lagu ni...


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


4 comments:

  1. hmmmm adie leh akak booking adie untuk buat hantaran nanti....hehhehe just joking.

    ReplyDelete
  2. sebenarnya nak tuh kak muhai kan kan kan! heheheheh

    ReplyDelete
  3. hahahaha

    cari barang boleh la kot...adie bukan pandai pon...kena ada rujukan jugak

    heheheheh

    kak anie nak kawen bila...hahahah

    soklan cepu emas

    ReplyDelete
  4. dia tunggu abang BSN dtg meminang!

    ReplyDelete