Thursday, April 01, 2010

bila APRIL

hari ni masuk bulan baru dalam kalender 2010....bulan APRIL...bulan yang penuh makna buat aku...sebab bulan ni la aku lahir kat dunia ni...dalam bulan ni jugak banyak perkara yang dah berlaku sebelum ni....sedang berlaku....dan akan berlaku.....wah...katanya....walaupon dalam masyarakat cina no 4 takde ONG tapi bagi aku angka 4 banyak tuah....hehehe

dalam bulan 4 ni jugak banyak perkara yang bakal aku tempuhi......

1. keputusan Ujian MTeST akan kuar 9/4/2010
2. peperiksaan Perkhidmatan Awam Gred 41 ~ 10/4/2010
3. kena jaga final exam OUM for the 3rd year in a row... ~ 5-25/4/2010

untuk exam kpli tu aku harap aku lepas....untuk exam kerajaan tu pon aku harap dpt buat yang terbaik....tu pasal la tadi pi kuar cari buku berkaitan ngan exam kerajaan...hehehe..this is my 2nd time exam kerajaan...1st dulu untuk SUK Perak, mencabar jugak la soalan dia...so untuk kali ni aku kena usaha lebih skit la...bykkan membaca..soalan objektif kira ok lagi la...tiba tang essay tu...hancur luluh hati aku..hahahahah...CHOYYYYYY!!!!!!....dah lama tu tak mengarang lagi2 dalam Bahasa Inggeris....menangis aku...

Bulan April gak ramai yang sambut ulang tahun kelahiran...selain daripada aku ada jugak ahli keluarga dan teman rapat yang sambut ulangtahun dalam bulan sama ngan aku

1. kak Ila(cousin) ~ 4.4.2010

2. Ririn (one of my best fren at USM) ~ 11.4.2010

3. Nawal(one of my best fren) ~ 18.4.2010

4. EG (cousin) ~ 21.4.2010

5. me ~ 23.4.2010

7. Athirah (anak buah aku) ~28.4.2010

harap2 bulan ni aku murah rezeki dan happy selalu.....sebab lately aku rasa lonely sgt...huhuhuhu...choyyyy...my love life was 'SUCK'...sory terkasar bahasa...but itu kebenaranya...

No comments:

Post a Comment