Friday, April 30, 2010

Mabuk di Cameron Highland....

semalam bersamaan 29 April 2010 aku, kak illa, ucop, mak yang dan anaknya Iqbal pergi ke Tanah Tinggi Cameron..kebetulan aku tak keje dan kak illa dah start cuti sampai ahad....bertolak dari Ipoh kul 9.30pg dengan MyVi kak Illa....ucop bawak kete....ni kali ke-3 aku pi cameron...last tahun lepas rasanya ngan kengkawan aku.....tah la kali ni naik atas aku dah rasa lain...mabuk aku kuat sgt..hahaha..kalah orang mengandung...aku tahan muntah...selalu tak mcm ni..kali ni je aku tak tahan...huhuhuu...sampai je kat Tanah Rata..aku dah lalok..tak larat nak jalan...berenti minum kat Brinchang ambik limau panas...then 5 minit terus lari ke toilet...UWEEEEEKKKKK!!!!..muntah ko...hahahahaha...seingat aku la...last aku muntah time aku turun dari genting last year atas sebab kereta kabel yg mengong huyung hayang...pening aku..hahahaha...

Justify Full
pegi cameron semalam pon balik hari je...tak sempat nak ke ladang teh pon..singgah kat Tringkap..membeli belah barang2 skit..aku borong bungan ros segar du jambak...sejambak nyonya tu bagi RM7 (ada 24 kuntum)....dia suh ambik 2 dia bg RM12...berbaloi....sampai sekarang segar lagi.....aku beli strawberry...sayur2, jagung manis.....ok enjoy la foto aku...








No comments:

Post a Comment