Friday, April 30, 2010

Hadiah

walaupon Birthday aku dah lepas seminggu...tapi still aku dapat kiriman hadiah dari best fren aku...hehehe...rezeki jangan di tolak...thanks Hamzi yang hadiahkan Cd Anuar Zain yang aku dah lama nak tu...hehehe sebelum ni aku hanya donlod kat internet je...skang ni dah dapat yang original..best sgt2.....walaupon album ni dah lama kuar..sejak 2007..aku pon dan hapal lagu2 dalam album tu..tapi bleh wat koleksi..kenang-kenangan....maksih bebanyak ye...pasni anuar zain kuar album baru jgn lupe share2 la sekali lagi..hohoho






petang tadi plak kak sue blanja aku makan McD...dah lama tak jumpa kak sue...sejak abis politeknik tahun 2003 dulu last jumpa...dekat 7 tahun....baru tadi dpt jumpa...nasib la ada Facebook sebagai penghubung...thanks la kak sue ingt gak bday aku...siap bg coklat lagi..tau2 je aku suka makan coklat....makasih kak sue..pasni boleh hangout lagi

No comments:

Post a Comment