Monday, April 19, 2010

Daulat Tuanku

hari ni bersamaan ngan 19 April 2010 atau dalam kalender Islam 4 Jamadilawal 1431H...harini jugak hari keputeraan Sultan Perak...Sultan Azlan Shah...negeri tempat aku bernaung..wah katanya...so cuti umum untuk org2 Perak sekalian....

hari ni jugak tak koje...duk umah memanjang...layan anak buah aku yang kebetulan balik semalam....

juga menghabiskan masa merekabentuk kad kahwin adik pompuan aku...alhamdulillah dah siap...tinggal nak print je.....ngantok plak rasanya tengah hari buta ni....yang lain semua dah kuar ke RIAMODA..membeli belah langsir baru...khas tuk majlis kahwin nanti...meriah bagai..setiap kali kahwin tukar langsir...gitulah yer...

esuk ada jaga exam lagi...nasib petang kul 2...pagi sempat la tgk adik pompuan aku balik KL....adik aku gak suh aku menyediakan hantaran kahwin dia..barang dah beli..cuma masa nak buat belum ada...takpe lagi sebulan lebih...harap2 aku dpt menyiapkan semua tugasan aku...hehehehe..

buat keje ikut mood je sebenarnya....caiyok2....

ok..cukup dulu...jadilah ada benda nak dikongsi...len kali cerita lagi...

No comments:

Post a Comment