Monday, April 26, 2010

A small celebration (",)

baru aku sempat nak post benda ni...bday aku yang lepas adik pompuan aku n aku ada cadang nak wat pizza untuk makan2 ...celebrate simple je...gigih la aku cari resepi kat Internet...pastu beli brang kat TESCO je...mudah dah fleksibel.....malam sebelum Maghrib adik aku dah start bancuh doh untuk pizza....ambik masa nak bakar dalam 30 minit...so hasilnya untuk pertama kali mencuba..SEDDDDAAAAPPPPP!!!!!!...It was good for our 1st try.....so hasilnya dibawah ni.....kebetulan aritu jugak my ex-officemate ada hadiahkan aku a box of cupcakes...sangat2 comel dengan warna biru feveret aku tuh...THANKS LEHA....tahun depan bagi lagi yer...


ni lah hasil air tangan aku n adik aku.....


ni cupcakes dari leha..sedap sgt....


ni untuk aku je...hohoho


aku ngan anak buah kesayangan aku...


umi and aya my sis with thaqif

1 comment:

  1. same2...insyaAllah kalo ade rezeki,insyaAllah bg lagi,hehehe

    ReplyDelete