Monday, April 05, 2010

Happy Bday Kak IIla


ni la kek daripada aku ...comel kan...


dah masuk hari ke-5 dalam bulan April....penat sungguh hari minggu tadi....baru dapat update apa yang aku lalui hari ni(waktu skang dah pukul 12.30 tgh malam bute).....nak kata sibuk sgt..tak la jugak...setengah hari je yang sibuk sampai ke malam...pagi just duk umah lepak ngan membe design kad kawen adik aku...pening gak tu..umi ngan abah dah bising bila kad kawen yg aku ckp nak buat tu siap...depa tak sabo kot nak hantar kat sedara mara..hohoh..mana taknya...dah masuk bulan 4....bulan 5 dah kena hantar undangan kan...



semalam jugak 4 April 2010 ialah b'day akak spupu yang paling rapat ngan aku...sejak sebelum kawen sampai la dah kawen dan dah ada anak..kami masih kamceng seperti dulu...makan tak pernah berkira...hehehe...dialah teman aku gelak...teman aku melalak...teman aku mengumpat..dan segalanya...so dah masuk umur 29 tahun tu....jadilah isteri yang taat kat suami dan ibu yg pengasih ok esah (panggilan aku untuk dia)....hehehe
tadi kul 3.00 ptg ada sessi taklimat tuk pengawas2 exam OUM bg final exam.....pastu aku pi tolong kak illa susun meja kat OUM greenhill...abg ucop, erna, alan dan pakcik ada sekali....habis dalam kul 6 petang....keletihan ya amat..angkat2 meja bagai....



sebenarnye aku nak buat SUPRISE kat kak Ila petang tu..aku dah siap beli kek tuk dia....pas abis susun meja...aku kuarkan kek yang comel RM15 aku beli kat EDEN...hehehe..bajet takde..tu je mampu....



ingatkan aku je nak buat SUPRISE...rupenya erna ngan kak murni pon dah rancang gak nak celebrate bday kak Ila...so ada la 2 kek petang tadi....husband kak murni pon ada ...siap beli KFC...so makan2 sampai la ke maghrib....solat2 balik umah..mandi..then layan ABPH09'.....best pengacara tahun ni..puas hati ngan lawak sengal depa..terutama shahirah ngan raja azura...hidup malam tu pasai depa......aku sebenarnye tunggu artis pujaan aku nyanyi...JACLYN VICTOR...rupenyer segmen penutup.....memang gempak duet ngan Black&Wings....



mata dah ngantuk...ni sempat update blog jugak...tak mau simpan lama2..hehehe...pasni tido...baju dah iron..esuk start jaga final exam sampai 25 April.......so tatap la gambo2 Suprise party...party ke???..hahaha..makan2 je....
GUDNITE!!!!!!


ni lah kak illa aku..sempoy orang nye....


erna & kak murni pon join tiop lilin....


ni kek dari erna ....sungguh sedap.....moist sgt!!!




KFC tajaan kak murni...thanks bebanyak kak....memang tgh lapor pon




aku ngan kak Illa...peace!!!




Align Center

No comments:

Post a Comment