Sunday, March 28, 2010

Harapan Menggunung

selesai sudah MTeST aku semalam....lega ya amat sgt...hehehe..aku puas hati la ngan jawapan aku...70% yakin...belum A lagi tu...hehehe..takde la yakin sgt..tapi kena yakin kan diri jugak..hehehe

rata2 yang datang ambik exam semalam 95% perempuan....choyyyyyyy!!!!!....laki-laki dah tak minat jadi cikgu ke..huhuhuhu...APAKAH?????...tak sampai 20 orang lelaki yang ambik exam semalam...ada 2 kemungkinan...1.samada depa tak minat atau 2. samada depa tak layak.....memasing punya pendapat dan alasan.....

aku memang mengharap yang terbaik tuk exam kali ni..sebab ni kali ke-2 aku mintak..kalu dapat alhamdulillah satu bonus buat aku.....pasni temuduga plak...lately aku banyakkan membaca artikel2 pasal perguruan ni....dengan harapan nanti kalau dapat temuduga memudahkan aku memberi dan berkongsi pendapat.......aku ambik pengajaran Matematik...hehehe..yg lawaknya soklan matematik semalam aku 50-50 je...mcm mana tu nak jadi cikgu matematik.....wake-up MAHATHIR!!!!!!!....aku boleh punya....

No comments:

Post a Comment