Friday, April 30, 2010

Hobi aku.....



petang tadi pas balik jumpa kak Sue...round2 Jusco jap....pi kedai muzik friendly records....dah lama giler aku dah perati VCD satu ni...simpan je dulu niat tu...dulu masa duit tgh ada takde...so tak beli..kebetulan ada duit skit...dan benda tu aku minat so apa lagi..rembat je la...nasib baik tinggai satu je..memang dia tunggu aku beli kot...hahahaha..nasib la ko.....VCD karaoke Anuar Zain (RM18.90)...hehehe...semalam baru dapat hadiah cd album penuh..arini beli plak video cd karaoke plak..hehehe... aku cadang nak rakam semua lagu dalam satu cd....buat video aku sendiri...heheh..harap2 ok la...aku nak cabar diri aku..buat pelan2..sebagai kenangan....aku kan minat menyanyi ni....just for fun....skang ni pon idung tersumbat..mcm mana mau nyanyi..hehehe OK ADIE GO FOR IT!!!!!!





No comments:

Post a Comment