Saturday, March 13, 2010

S.A.N.A.~ S.I.N.I. part III

ni story bergambo lagi...ni masa gi Pendang ada kenduri akikah n kenduri kawen umah pak mertua adik pompuan aku...sgt-sgt meriah bila ada kenduri kat Kedah...itu yang perlu diakui...pukul 6 still masih ada org dtg makan...memang non-stop...berbeza kalu kenduri kat mana2 setakat kul 2-3 dah tak ramai......aku sempat gak pi sawah bendang milik pakcik rahman(pak mertua adik pompuan aku)....masa aku dtg tgh time menuai...kering kontang bendang..dengan cuaca yang terik gile...aku n adik laki aku ambik kesempatan bergamba...bukan selalu dtg sana kan......

Lokasi : Pendang, Kedah
Tarikh : 15 Feb 2010
Aktiviti : makan, minum, tgk pengantin, round sawah bendang, makan, makan dan makan lagi...



begambo ngan thaqif yang comel sgt..pak lang geram kat dia....hehehe



ni la set makanan aritu..hehehe..baru skit..ada lagi ...











No comments:

Post a Comment