Monday, March 22, 2010

MTeST

pagi tadi aku dpt sms yang mengatakan aku berjaya di panggil untuk MTeST (Malaysia Teacher Selection Test) bagi panggilan ke-2....terkejut gak aku bila tgk ada panggilan ke-2..ingatkan tak dapat yang dulu 13 Mac punya exam dah takde harapan..takde la aku nak ingt lagi...rupenya ada jugak rezeki aku untuk kali ke-2...ALHAMDULILLAH....


tarikh exam sabtu ni 27 Mac 2010 kul 9 pg...buat di IPG hulu kinta....maktab perguruan di Ipoh..dekat la ngan umah aku..so no worries.....

APA PERSEDIAAN AKU????????

hehehe...tu la apa ye aku nak study....tadi pi survey buku panduan kat kedai buku POPULAR..tak jumpa..then pi MPH JUSCO...ada dua terbitan...so aku beli yang murah...sebab nak ambik sekali je...beli memahal pon at the end soklan jenis sama....aku harap aku guna 5 hari yang ada sebelum exam tu dengan sebaiknya...

aku harap sgt aku dpt lepas exam kali ni....sebab aku minat jugak mengajar ni....tapi kena bersedia dari segala aspek...nak jadi pengajar skang ni sungguh mencabar dengan ragam dan karenah pelajar yang tak menentu dan "terlampau BIJAK".......

ok doakan yang terbaik tuk aku.......Amin.......

1 comment: