Saturday, March 13, 2010

Malang

semalam dah start jaga mid-term Exam Open Universiity....aku jadi penolong ketua pengawas untuk kesekian kalinya......dapat jugak aku menambah pendapatan....hari ni ada 2 sessi..pagi sekali dan petang sekali....seronok jaga exam ni..mcm2 perangai student aku leh tgk....tetiap semsester lain....bukan bebudak lagi..dah jadi mak bapakorang pon...hehehe...
petang tadi jugak dengan tak disangka lepas aku abis jaga exam...sedang aku bawak motor..tetiba terasa seperti motorku di goyang..terhuyung hayang dibuatnya...dalam hati aku berbisik....sah2 tayar motor aku ni.....aku buat2 tak layan....last sampai di Kem Canning Carden memang betul tayar aku ditusuk paku...huhuhuhu....kebetulan aku tgh takde kredit so mcm tau je aku nak guna telepon..ada telefon awam..gunalah 30 sen yg ada menelefon Pakcik Din yang dah masuk ni 3 kali repair tayar motor aku..hehehehe
berguna gak no tepon pakcik din yer...mekasih la pakcik din yang baik hati dan sempoi...ramah sgt kalu jumpa aku...hehehe..habis la melayang RM 13.00.....sepatutnya RM14.00 tapi aku takde duit tukar...bayar apa yg ada....makasih lagi pakcik din...
salah aku gak..tayar dah lama tak tukar...dan botak pon...langgar apa yg tajam even pendek sekalipon boleh bocor.....so pasni kena tukar tayar..ingat tu...tu je la harta yang ada nak bawak aku kemana aja...kereta blom mampo beli lagi...apalah nasib??????
so malas nak pikir sgt pasai motor tu....malam ni Angah n Kak Za nak bawak aku n Umi tgk wayang citer "Alice In Wonderland"....yippeeee!!!!!!...tgk midnite plak tu.....best ni..tak sabo nak tunggu midnite...sebelum tgk wayang malam ni kita layan la Konsert Prelude AF8...nak tgk tahun ni punya peserta....ada sorang budak Ipoh....harap2 tak memalukan org Perak...caiyok..caiyok....

No comments:

Post a Comment