Friday, March 19, 2010

Macam-macam Ada

today dah masuk ari jumaat.....sakit gigi aku ni makin berlarutan la plak....dah la esuk nak kena jadi emcee tuk dinner.....aduyaiii...dah makan ubat pon sakit lagi...gigi geraham plak tu...takpe doa2 la kejap lagi baik..hehehehe...

semalam dah la separuh hari berjalan semata2 nak mencari baju untuk dinner yang bertemakan RETRO...huhuhuhu...tak pernah aku pakai konsep retro ni....2 3 hari lepas dah google fensyen2 retro...dpt la gak idea skit2...tapi nak mencarinya la...dari ke tg rambutan....bukan kat hospital bahagia ye..hahaha..sebab nak cari yang murah...sampai la ke silibin yang jauh tu aku merayau...tgh panas terik...last stop aku kat Kompleks Yik Foong...baru la ada nampak skit pilihan...lega skit..aku beli vest RM 39.90 dan jugak topi(kira mcm topi zaman dedolu la) RM 25.90..habis lah RM 65.80.....balik umah dgn senyum kamben walaupon panas terik tak ingat..hahahah...sluar ngan shirt dlm aku dah ada...so mix n match je.....ada la konsep retro skit...katanya........

semalam plak tetibe gigi aku wat hal....berdenyut....tgh malam sampai aku tak leh tido...dah ditumbuk2 pipi aku ni..tak jalan jugak...apa tak rasa...huhuhuhu...mkn pon aku hati2..sebab takut tergigit kat gigi yg sakit....dah la esuk nak bercakap kat depan....

skrip tuk acara esuk pon blom draft lagi...aku tak tau lagi tentatif program..nak kena tunggu Pak Yang bgtau mcm mana flow majlis..tak la formal sgt...acara family.....boleh santai2...ckp loghat perak best jugak kan..hehehe

orait nanti aku update lagi..acara tuk malam esuk....bergaya sakan......

2 comments:

  1. ubat sakit gigi berkesan! campurkan clorox, ubat gegat dan sedikit kapur barus ke dalam air longkang dan kumur 3 kali....sure esok ko dah hilang sakit gigi dan terus suara jadi mcm Aretha Franklin!

    ReplyDelete
  2. choy....tak leh blah punya roro....itu petua nak membunuh suara ku yg gemersik ni..saja lah tu nak sabotaj aku..hahahahaha

    ReplyDelete