Sunday, March 14, 2010

Alice In Wonderland

semalam pi TGV ngan angah, umi dan kak za tengok midnite punya show...full house...sesak...mcm2 bau ada..hahaha..ok bukan tu yang aku nak citer..tapi movie ni yang lebih interesting...show kul 11.20pm...aku teruja giler nak tgk citer ni sebab tgk trailer dia menarik n warna warni...tapi sayang kat Ipoh ni takde 3D punya...

so overall aku nak komen skit

storyline : 4/5 (sebab kena ikut yang asal punya..tak silap aku la...citer ni dah epic..sejak kecik dulu dah ada kan) Tim Burton just a GENIUS....LOVE IT!!!!..tapi memula citer je sedikit boring dengan suasana yang agak pucat..maybe nak dpt mood zaman dulu2..semua pucat je muka...

pelakon : 5/5 ~ dari segi pemilihan pelakon memang menarik...gabungan Johnny Depp ngan HaLena Bonham Carter cukup sinonim ngan Tim Burton ditambah plak ngan pelaokn faveret aku Angelic Beauty Anne Hathaway...dan pelakon utama alice..aku tak berapa kenal tapi watak alice memang sesuai ngan dia

visual : 5/5~ MENAKJUBKAN.....apa lagi nak cakap..memang superb!!!

make-up : 5/5 ~ sunggah mengujakan tgk cara setiap karektor di makeup..colorful...

so sesapa yang blom tgk WAJIB!!!! tengok..terutama untuk tontonan seisi keluarga....memang patut di tayang waktu cuti sekolah pon......aku nak tgk yang 3D punya lak....kena la pi KL...katanya...semata2..hehehehe

No comments:

Post a Comment