Sunday, December 05, 2010

Salam Hujung Minggu

bertemu kembali,

hari minggu yang syahdu di ipoh ni..sejuk dan mendung je cuaca.matahari seakan2 malu untuk keluar hari ini. Alhamdulillah dapat aku laksanakan aktiviti riadah berjogging yang lama aku tinggalkan..mungkin 2 bulan aku tinggalkan...rindu gak kat trek jogging kat padang POLO tu dan juga teman2 selarian..hehehe. tadi ada 2 org jururawat KPJ jalankan pemeriksaan tekanan darah secara percuma..aku tidak lepaskan peluang..keputusannya sgt mengejutkan..huhuhuhu..jururawat tu mengatakan tekanan darah aku tidak berada dlm keadaan normoal..aiyoo...apakah kemungkinan????

aku akui lately tak cukup tidur...susah nak tidur la...sedikit tertekan memikirkan kesihatan mak aku...tu penyebab nya jugak kot....

Insyallah..aku kena buat sesuatu..kena kerapkan balik aktiviti jogging aku..workout kat umah semata2 pon tak cukup jugak kan.nk membina otot2 yg pejal kembali...hehehehe...

owh ya kembali kepada umi ku...alhamdulillah petang ni dia dah boleh discharge dari wad untuk kali ke-2 disebabkan perutnya yg penuh dgn air...kesian btul aku dgr perut kena tebuk nak keluarkan air yg dah byk tu...huhuhu..

Umi bertabahlah ye...madir dan abah dah jumpa dengan satu ubat berbentuk pati Manggis~XANGO yg dikatakan boleh mengurangkan kesakitan kanser..wallahualam...kita cuba ye umi...Insyallah...

rindu sgt2 kat umi dah 3 minggu tak jumpa ni...sekdar berbual dalam telefon..memang tak puas..nak juga menatap depan2..heheh..baru puas hati.

ok selamat berhujung minggu...chow...nak update pasal photoshot pasni...mengisi masa lapang ...=)

5 comments:

  1. salam kembali m'gomen disini,lame jugak tdk singgah d'umah ni,hehehe...semoga umie mike cepat sembuh....insyaAllah....

    ReplyDelete
  2. terima kasih lesudi membaca...insyallah semua dlm keadaan baik belaka

    ReplyDelete
  3. salam..
    apepon adie sabar yer,dugaan byk yg mendatang dlm hidup.abg tau adie boleh..jgn hanyee kaw yg mampu.diri sendiri pon same.

    ubat manggis xango tu..minuman yg pahit ker..mcm pnh tgk..akak abg ader minom..ikhtiar la insyaallah menjadi..amin

    ReplyDelete
  4. insyallah bang fiq..

    ubat yang xango tu botol dia adie tgok dlm internet warna meroon tulisan jingga..botol besar..yup dia pati pekat...

    ReplyDelete
  5. insyaAllah,kalau umi nye tabah,anaknye mesti kene lebih tabah dr umi nye,(*_*)

    ReplyDelete