Tuesday, November 30, 2010

Owh my B'



penantian itu satu penyiksaan...hahaha..ayat poyo lagi sengal..akhirnya berjaya jugak aku memiliki DVD yang dekat setahun jugak la aku tunggu nak dikeluar. tak lain tak bukan DVD konsert world tour Beyonce ~ I Am. kat US dah kuar seminggu awal. negara2 lain termasuk Msia baru keluar hari ni.tadi ptg terus pi Jusco nak check.rezeki aku la...memang dah siap display dari jauh aku dah nampak..terus sambar la..apa lagi...hehehe.aku memang giler Beyonce.tk leh elak.apa saje mengenai Beyonce cuba lah tanya.aku tau punya.

ok malam ni kita layan Konsert aje...esuk dah masuk bulan 12..cepat je masa berlalu.

Alhamdulillah petang tadi umi dah discharge dari HUKM.Kimoterapi dah buat semalam dan semua berjalan lancar.Umi dalam keadaan terkawal.



No comments:

Post a Comment