Saturday, December 11, 2010

hari berkreatif


status: cuti dari segala dokumen
mood : ceria
situasi : kesejukan akibat cuaca yang baru lepas hujan di luar
gaya : bersinglet putih dan berseluar pendek(mana tak sejuk kan)..dengan rambut spiky tk berapa nak jadi
props : se'mug' ali cafe panas dan se'gajet' henpon china (",)???..haha bahasa apa ni???
muzik latar : maher zain

hari ni tak kerja..so macam-macam benda dah aku plan nak buat kat rumah ni..malas nak keluar rumah dengan cuaca yang mendung dan baru lepas selesai hujan yang tak berapa nak lebat. lagipun semalam dah memanjakan diri di TGV. cukup lah aktiviti sosial aku tuk minggu ni..hehehe

cadangan nak menyiapkan hantaran kahwin adik lelaki aku...gambar atas tu sebagai teaser tuk apa yang aku nak buat...hehe..tak leh tunjuk yang dah siap nyer..nanti tak ada kejutan...lain skit aku design tuk kali ni berbanding hantaran abg2 dan adik pompuan aku. lebih kepada konsep moden dan simple..orang kata less is more...bajet pon tak mahal.

so nantikan hasil kreatif tangan aku.....

so guys..nikmati hujung minggu anda dgn aktiviti yang berfaedah dan menyihatkan....

2 comments:

  1. Wah, berbakat n minat buat craft work rupanya ye Adie?

    Tak melukis da ke sekarang?

    ReplyDelete
  2. boleh la wani skit2..bakat terpendam..heheh..melukis dah stop kejap..bz skit lately...tu la rindu nak melukis gak

    ReplyDelete