Saturday, December 11, 2010

3D

selamat malam semua,

jam menunjukkan pukul 1 pagi..aku masih berjaga...baru letak kain dalam mesin basuh..esuk bangun pagi2 terus sidai.....

aduyaiii...keletihan jugak la hari ni..dari pagi sampai ke malam tak duk diam...hehehe..masuk je opis jaga exam dari pagi sampai la ke petang...pukul 6.30 baru sampai umah..jadi ketua pengawas ada la keje lebih skit...tandatangan itu ini...rekod itu ini...tadi ada kes student bawak kertas jawapan keluar bilik peperiksaan..tak ke haru...nanti depa boleh jadikan isu...pengawas tak pantau betul..abis tu dah dia yang tak sedar melulu je keluar bilik peperiksaan bawak kertas jawapan...Alhamdulilah semua setel...tp kesian la kat student tu..sebab once kertas jawapan dah bawak keluar dari pintu bilik peperiksaan...terus tak dikira...rugi je jawab kan..benda tu dah la sulit...buat je la rayuan...harap diterima

balik keje terus menyandar atas sofa layan Masterchef s1 yang baru tayang kat asia ni..menarik sgt2...tapi bukan tu yg aku nak cerita...tapi ada cerita yang lagi menarik...tetibe lepas maghrib ada idea dtg nak tgk wayang..kebetulan sekuel ke-3 Narnia baru tayang...nak pulak tu ada 3D kat TGV Ipoh...tak pernah2 aku tengok wayang dalam versi 3D...ni lah masanya...1st time nak rasa apa yang best sgt org duk cakap tentang 3D ni..di Ipoh ni pon baru je muncul 3D ni..harga dia??..ya ampunnnnn mahal bebeno org perak kata..RM20 kalu pi kat GSC tu boleh tengok 2 kali citer ni yang biasa...huhuhuhu

tapi disebabkan nak rasa pengalaman yang baru...tak kira berapa puluh hangus..padahal dalam hati menyesal..huhuhu..baru start cerita aku tak rasa apa sangat...pening pon ada..sebab nak biasakan diri dengan spek 3D tu...tapi bila part yang air keluar dari gambar kat dinding tu..fuhhh memang real..mcm air tu jatuh kat muka aku la...hehehe..

tapi apa yang aku leh rumuskan sekuel ke-3 Narnia ni agak lembab la berbanding sekuel yang ke-2 "the prince of caspian"..pengisian dia lebih menarik...memang la efek bunyi dan sinematografi yg ke-3 ni terbaik tapi bagi aku sekuel ke-2 lebih aku suka....tapi aku enjoy sebab tengok dalam versi 3D...nak kata puas hati tu..tak la jugak..duit 20 melayang..aku rasa bioleh je aku tgk yang biasa then lagi satu tengok hantu kak limah balik umah..hahahaha..yg tu pon mcm best..kesinambungan zombi kampung pisang...ate mesti la suke..org kampung yang arah cerita ni..mamat khalid..hehe..takpelah next week la kot tengok...

ok udah larut pagi...pas subuh nak pegi jogging...cuti...ahad kena keje plak..ada exam yang harus di jaga..huhuhu

No comments:

Post a Comment