Thursday, December 09, 2010

Final Exam


Salam sejahtera ,

bertemu kembali, ambik kesempatan waktu lunch ni update blog...sekejap lagi sibuk kembali dengan final exam OUM ni..hari ni baru masuk hari pertama sampai la hujung bulan ni 31 Disember...bz la jugak..sabtu ahad pon kena koje. Alhamdulillah kali aku banyak sesi jadi Ketua Pengawas....

cuaca lately pon romantik je..dari pagi tadi dah ujan lebat..tengahari ni mendung je..ni yg membuatkan aku lagi romantik nak mengadap student ambik exam...hahaha..mcm aku plak yg ambik exam...aduyaiiii..mengantok jgn cakap la..duk dlm bilik exam ber'aircond' 3 jam lebih..huhuhu

sabtu ahad koje bulan ni kena lari2 la curik masa ke majlis kawen membe baik aku...tk datang tak ble..sebab dah janji...asal datang sudah...

cerita sedih plak...macam2 dugaan dtg kat umi aku la..huhuu..kesian sgt..baru tadi masuk balik ke wad..doktor kata darah putih dia tak stabil lepas buat kimo aritu...huhuhu..semua ni ujian Allah..aku harap umi redha dan kuat semangat apa jua dugaan yg menimpa...tuhan nak uji umi..dia yg maha mengetahui...Amin...=(((

aku nak pi ke KL pon skang ni dah start sibuk dengan final exam...maybe 23 baru dapat pergi sana terus dgn majlis akad nikah n kawen ajib...Insyallah semua berjalan seperti yang dirancang. Insyallah jugak umi dapat sama2 tengok ajib akad nikah..ye la 20 /12 kena buat 2nd kimo...tu tak tahu lah kena tahan berapa hari...nikah 24...yaAllah ko selamatkanlah semuanya....amin

No comments:

Post a Comment