Monday, December 20, 2010

Isnayan @ Isnin

credit to yahoo image search
 Salam,

selamat pagi...sebelum siap2 ke pejabat...nak update skit blog aku ni...lupe semalam spupu aku epoy tunang ngan orang Baling Kedah..dikesempatan tu aku nak ucapkan selamat bertunang buat epoy...wah dah tunang pon ko ye..aku ni bila la lagi...hehehe..umur kita sama beb....Tahniah ye!!!
malam semalam aku berpeluang lagi sekali tengok wayang..aku rasa minggu ni saje dah 3 kali kot tengok wayang..dalam sejarah..sebab aku bukan kaki wayang. lagipon spupu2 aku mengajak..2 kereta kami pergi..hehe..mcm rombongan plak kan..

menonton cerita TRON LEGACY...sangat2 menarik dan teruja bila menonton cerita tu...Disney punya imaginasi sgt2 best..paling terbaek kostum dia la..kalau la ada jual satu kat mana2..nak je aku beli...sebab cantik..hehehe

ok la guys.nak siap2 pergi kerja..pagi ni ada exam satu sessi je...petang lest rest skit...

selamat bekerja di hari isnin =)

Adie

1 comment:

  1. Amboi meriah tgk wayang pegi spai 2 kereta..agak2nye kalo Adie yg pakai baju watak Tron tu mane le ropenyee..hehehe

    ReplyDelete