Thursday, December 16, 2010

kosong...


waktu : 5 minit lagi ke pukul 1 pagi
mood : geram..sebab mata ni tak mau tido
cuaca : sejuk kedinginan
muzik latar : celine dion


sebenarnye malas nk update apa2..tapi dah mata ni payah betul nak pejam..online sekejap..lagi la susah nak tido kalu mcm ni kan..hahaha..cara yang salah tuk membuatkan aku tido..huhuhu...kot akibat terlampau kekenyangan yang buat aku tak leh nak tido..tapi rasanya dah lebih dari 4 jam jaraknya dari aku last makan tadi..mana taknya makan Big Mac n twister fries untuk dinner...selera melantak aku skang ni menjadi2..hahaha..tapi takpe balance kan dgn workout yg teratur..insyallah..

aku still geram lagi ..barang yang aku cari tk kunjung tiba di Ipoh ni..jenuh aku round satu Jusco mencari cd album baru 3 suara~ Jac, Ning, Shila..membe2 aku kat Kl ada yang dah beli..mana bley..jeles aku..huhuhu..last2 cd tak jumpa aku shopping barang lain..beli barang makan..selalu mcm tu..if sesuatu barang yg dicari tak jumpa..makanan la yang jadi mangsa..hahaha..balik umah baru terpikir..perlu ke apa yang aku beli..padahal kat umah ni pon banyak makanan..

siang tadi best dpt makan secret recipe ngan kak ila. dah lama tak makan berdua ngan my best cousin ever ...time lucnh pi dekat area syuen hotel..lepas ngidam nak makan Tiramisu...sedappppppp!!!

ok lah nak memaksa diri untuk tido..selamat malam..eh dah pagi pon...tata!!

Adie

2 comments:

  1. Amboi mkn mcd xhengat..erm xpelah katanye byk wat workout kann..so leh seimbangkan nt...

    ReplyDelete
  2. hahah..makan McD memag tak ingt sapa2 dah...ala bukan selalu.sebulan sekali pon payah..hehehe..memanja kana diri je

    ReplyDelete