Friday, July 09, 2010

My New Phone.......



sepanjang aku pakai telepon bimbit yang pertama sejak zaman Politeknik Ungku Omar sekitar 2000 aku tak pernah beli pon dengan duit sendiri....pakai pon orang punya yg dah tak pakai....abah bagi....angah bagi yang last sekali yg aku paling faveret SAMSUNG merah tu..skang ni dah tak leh pakai..disebabkan oleh battery nya yg nazak..hahahaha...bertuah tul aku..mcm2 jenama henpon aku dah pakai...dari ALCATEL, VODAFONE, NOKIA, SAMSUNG, SONY ERICSON, CSL ....baru2 ni membe aku yang tak suka pakai telepon yg jenis ada pen cucuk2 ni...dia bagi kat aku...adusss aku seperti org mengantuk disorongkan bantal.....kira hadiah bday aku jugak la.....thanks ye my best fren....aKu akan jaga bebaik telepon bimbit ni....aku memang dah lama ngidam nak pakai tepon ni..walaupon bukan iPhone Apple yg macam angah aku pakai tu...ni buatan China...SciPhone68...

aku lom abis explore lagi..memula pakai tu kekok gak..nak menaip msg punya la lambat..kena pakai pen bagai...hehehe..tp skang aku dah biasakan diri...lalalalalalal..tapi kuat makan battery tol la tepon ni...naik la bil elektrik umah aku...hahahahaha...tumpang charge kat kedai je la..boleh tak tokei kedai...WAKLU nanti dia cakap..hahahaha

Anyway trima kasih bebanyak lah kat best fren aku yang dah hadiahkan henpon yang canggih pada aku ni...hahahaha..

No comments:

Post a Comment