Friday, July 09, 2010

Cute Fish Spa....



last weekend..jejalan ke Pasar Seni KL...dah lama tak jejak kaki kat situ..dah mcm2 ada kat situ skang ni...dulu kedai cenderahati je banyak..skang ni dah ada restoran baru dan yg tertarik sekali ada urut refleksologi ikan...yang diberi nama "CUTE FISH SPA"...



memula aku bersungguh tak mau buat benda tu..membe aku paksa gak buat..katanya takde apa..aku dah terbayangkan citer ikan phirana..hahaha..seriau org utara kata..TAK NAK! TAK NAK! TAK NAK!....last2 termakan pujuk membe aku tadi..dia dah excited gile nak cuba benda tu..dah siap bayar...pastu tgk2 aku yang masukkan kaki dulu...choyyyyyyy!!! sgt kan...tadi dia beria ajak aku last2 dia yg cuak...aku plak yg memberanikan diri...



bayaran dia RM5 setiap 10 minit...ok lah tu..nak pi spa yg bebetul mahal rasanya...memula nak masukkan kaki ke dlm kolam ikan tu..aku dah takut sebabnya ikan2 comel tu dah berkerumun kat depan tempat duk aku...adusss...mcm mana ni..masuk je kaki..aku tak tau nak ckp apa..punya lah geli ya amat...aku tahan je...cina tu dah gelak2 tgk aku menahan geli...nak menjerit malu plak kan..dah la ada pasangan mat saleh sebalah tu....dalam 2 minit aku dah biasakan diri..lama2 best la plak benda ni...



selalu tgk dalam Tv je kan..ni dah dapat rasa sgt2 seronok....tak cukup la 10 minit....hehehe




ni la time memula aku masuk kaki..ramai tul anak ikan datang kat aku...hahahahaha


seronok ke tgh tahan geli....kantoi...hahahah

dalam masa aku ngan membe tgh merendam kaki ..ada pasangan mat saleh dari France datang tgk..pastu dia mcm berminat..dia pon buat la..lucu sgt...meriah kawasan tu dgn gelak tawa...disebabkan depa berdua takut2...yg paling takut pompuan mat saleh tu la....menjerit2...hahahah..sempat la jugak posing sekali kan...dua kali tak leh plak..hahahaha




aku n membe bersama ngan mat saleh France...

No comments:

Post a Comment