Wednesday, July 21, 2010

My Artwork



ni koleksi lukisan2 aku sejak tahun lepas...dan akan bertambah dari semasa ke semasa...ntah la sejak kebelakangan ni minat melukis aku ada je sepanjang masa...wah sepanjang masa katanya...abis keje lain tak yah buat ye...ikut kelapangan jugak....so skang ni aku lebih suka guna media "crayon" ..aku bermain dengan warna2 yang terang....pasni mungkin aku akan guna media lain plak..seperti water color...akrilik ke...aku nak explore lagi..dan aku paling nak belajar lukis potret....sejak dulu lagi aku dah cuba..tak menjadi mulut senget la..mata herot la...hidung kembang la..hahahaha..takpe org putih kata "practice make perfect" kan....so bawah ni aku share hasil kerja aku yang tak seberapa ....enjoyyyyy!!!!




ni aku lukis ambik inspirasi pokok lengkuas Umi aku kat blakang umah...aku suka tgk warna hijau daun pokok tu.....




ni aku lukis ambik inspirasi dari dinding ruang tamu aku yang dulu aku hias ngan wallpaper...lukisan ni kot yang paling cepat aku siapkan...tak sampai sejam pon...hehehe..excited punya pasal kan......so ni lah hasilnya.....



antara banyak2 lukisan aku paling suka hasil tangan aku yang ni...paling paling paling...tapi memang aku puas hati sgt la...disebabkan minat aku kat Beyonce yang terlalu kuat so aku bercadang nak simbolik kan bentuk badan Beyonce yang "CURVY" tu...pastu aku aplikasikan warna2 pingat ~EMAS ~ PERAK ~ GANGSA...so ni lah hasilnya..menarik bukan...cheewah puji diri sendiri yang tak leh blah tu...hehehe

4 comments:

  1. *sigh* ur painting mengingatkan aku dengan zaman aku aktif melukis. buat semangat aku berkobar-kobar nak kembali aktif melukis.

    ReplyDelete
  2. wah ye kenormy...so ko aktif la balik ngan melukis ni....aku memang minat dari dulu....tapi bila ada masa je melukis....seronok bila dah siap..puas..hehe

    ReplyDelete
  3. rasa macam duk dalam dunia sendiri bila dah kusyuk melukis ni.

    ReplyDelete
  4. keep in up Adie :)

    Teja n Adie, Wani pun ade upload lukisan terbaru...ade masa free tgk la (^_-)V chow~

    ReplyDelete