Friday, July 09, 2010

Jalan-jalan cari LEMAK!!!!


salam kembali..wah dah masuk bulan 7 rupanya...aku dah lama tak update blog kesayangan aku...last weekend pi Kl jalan2..dah lama tak singgah Kl..wah katanya...saje nak jumpa best fren aku...kebetulan bday dia..lepak umah abg aku kat PJ satu malam..main2 ngan anak buah kesayangan....entry aku kali ni lain skit..saje nak share apa yang aku makan sepanjang berada di Kl aritu....memang berlemak, kolestrol, manis, semua la...penuh emosi makan tau..bukan tahap makan dah tahap melahap ni....makan tak ingat selama 3 hari....



secret recipe ~ Strawberry Marshmellow Cheese..(faveret aku)


secret recipe ~ Pecan Butterscotch....sedap gak



secret recipe ~ Black Forest (paling2 aku suka)


secret recipe ~ Chocolate Indulgence..yummy

yang atas tu semua pencuci molot la kekdahnya..hahaha..manis2 belaka..ok kita pi ke set makanan lain plak....korang jamu mata je la ye....


red box SOGO ~ sup kaki ayam..aku tak makan ye kaki tu..makan sup je...


red box SOGO ~ nama dia lebih kurang Linguini with mushroom...sedap sgt...


red box SOGO ~ Nasi goreng kailan ngan ayam goreng..sambil nyanyi mantap kan teknik nyanyian dengan makan..hahahaha..percayalah semua lagu high note je pilih..hahaha

baiklah kita ke menu seterusnya....chinese style plak kekdahnya...ambik ko..makan hati maria tunku sabri tgk..kalah program JJCM kan..hahahaha


SOGO foodcourt ~ wantan mee


SOGO foodcourt ~kuey tiow Kung Fu




ni makan masa celebrate bday ..laksa, roti john, A&W root beer, A&W curly fries....

moh kita jamu mata ngan menu bekpes plak yer...hehehe


McD KL Sentral ~ big brekpes set




Mamak @ Masjid Jamek ~ Roti telur & Roti Sardin

ni plak pelbagai menu LUNCH dan minum petang...hahahahaha..tak mau kalah..



KLCC foodcourt ~ Spagetti Bolognise


KLCC foodcourt ~ Americano Pizza..the best!!!


KLCC burger King ~ Whooper burger....


BTS ~ minum petang meriah tul.....


KFC Kl sentral ~ puas hati dpt makan TOASTED POCKETFUL.....yummy!!

tapi menu yg paling best sekali mestilah air tangan aku sendiri..yang aku wat masa kau sampai kat umah abg aku ...pi dapur cari meggi...ada chicken ball, mix vege....TADAAAAA!!!!!
sentap terus makan ni..special made at Gasing Indah , PJ...hahahaha


3 comments:

  1. aku dah la tengah diet. nak ranap dah diet aku tengok semua makanan nih. hampeh tul mahathir neh.

    ReplyDelete
  2. ..ala normy tak yah diet2...bulan depan kan dah puasa...sure leh turun berat...hahaha

    ReplyDelete
  3. memang ah turun, pastu raya makan macam-macam naik balik. entah-entah naik dua kali ganda dari skrg. huuuu menakutkan.

    ReplyDelete