Tuesday, January 26, 2010

AKTIVITI RIADAH

semalam tetibe soleha ajak pi main badminton....dia ngan yanty punya plan...aku memang takde wat apa pon ......aku suh ajak habib sekali...cukup la 4 org kan...boleh main double...hehehe

leha ngan yanty dah book court kat X-treme park kat Tambun tu...dekat je ngan umah aku..tak sampai 5 minit pon...dah lama gila tak main badminton ni...best sekali sekala....dapat gak kuar peluh..walaupon aku dah selalu kuar peluh dengan jogging...badminton jarang main.....

kitaorang main sejam je..then pi kedai mamak...hahaha..pas kuar peluh ...isi perut plak kan..bagus la sgt kan..itulah hakikat org Malaysia punya tebiat...hehehe..bukan semua la kan....

kebetulan semalam B'day habib...so aku blanja la depa makan...mintak la apa korang nak makan...kat kedai mamak...hehehehe

thanks leha ngan yanty yg dah ajak aku main badminton...ada kesempatan lagi boleh ajak join ye...jgn malu jgn segan...kalau tak bz..insyallah ok...


best player win.....hohoho


mcm2 aksi ada...si yanty je steady posing...hahaha


habib, soleha, yanty, adie


ni lah b'day boy yang pemalu...katanya..uuweeekk!!!!


lepas kuar peluh makan time...makasih kat mamak yg tolong snap pic ni..heheh

No comments:

Post a Comment