Tuesday, February 02, 2010

The QUEEN...

kredit to psycho..for screen capture..

skang ni aku masih berada di Pj umah abg aku...malas plak nak update,,heheh..tapi kena gak update pasal benda yg aku minat....seperti mana yg semua tahu semalam berlangsung 52nd Grammy Awards....Damn..aku tak dpt tgk live kat Tv disebabkan umah abg aku tak ambik channel star world...terpaksa la menunggu...tgk dlm tenet....saje je semalam membz kan diri pi kuar ngan ex-classmate aku kat Poli dulu...pi karok kat SOGO, jalan bukit bintang, Pavillion and petaling street...takpe untuk tu aku akan update kemudian dengan gambo sekali..

for now..aku nak kongsi kejayaan artis kew\gemaran aku kat GRAMMY...sape lagi kalu bukan the only one BEYONCE.....untuk grammy kali ni dia dpt pencalonan terbanyak dengan 10..then semalam menang 6 drpd 10 award...satu rekod baru....satu2nya artis yg menang 6 anugerah dlm satu malam....bangga giler..dan paling penting lagu berhantu SINGLE LADIES menang Lagu Terbaik.....now put ur hands UP!!!

yes!!! dia memang layak...tapi tak puas hati pasal Album of the year patut Beyonce sapu bersih gak..tapi biasalah American...sah2 muzik country dilebihkan...so si taylor swift yg ado tu menang...dont like..

Apa2 pun puas hati ngan Grammy punya result tahun ni....Beyonce dah kumpul 16 Grammy setakat ni...mendahului alicia keys dgn 11 awards.....

" HAIL TO THE QUEEN BEYONCE...!!!!! "

hehehe...memang excited giler ni...lantak la apa org nak cakap...

No comments:

Post a Comment