Sunday, January 24, 2010

APAKAH???.....RU SURE MR...????............

bosan takde buat apa hujung2 minggu ni..duk rumah je...dah semestinya aku online kan...bukak facebook, layan youtube....tu perkara wajib kalu online...tadi aku check emel...tah tetibe dpt satu emel dari seseorang aku tak kenali....kat bawah ni aku pastekan apa isi kandungan emel tu...

YouTube help center | e-mail options | report spam

rocklembing has sent you a message:

u can sing well
ive watched u singing terimakasih cinta n honestly i think u can sing..well...just in case u wanna do a single album i can be ur poducer...visit my composition blog to preview some of my work:
www.composerrosliahmad.blogspot.com,,,,dont hesitate to call me if ure interested..thnx

aku tersenyum sekajap bila baca...APAKAH??????!!!!!!

so aku bukak la laman blog yang dia bagi tu.....dari profil empunya blog tu aku baca dia org ipoh berkelulusan Ijazah muzik dari USA...wah hebat...dan dlm blog tu gak ada disertakan sampel lagu2 yg dia hasilkan...not bad...sedap2 gak lagu2 tu...tapi tak tau plak sape yang nyanyi....

berbalik kepada video youtube aku tu...video tu kalu tak silap aku la...dirakam dah hampir se- tahun la....dengan misai ciput aku tu...lawak je aku bila tgk balik....aku nyanyi masa tu tuk suka2 je...hahaha..ni kat bawah ni aku pastekan video tu



dah lama jugak aku tak rakam suara mcm ni ek...tah apa la bunyi suara aku skang ni....korang rasa OK tak aku nyanyi...hehehee...mula la nak perasan kejap....Ikhlas tau.....heheheh

adakah aku patut cuba atau lupekan je...wah mcm tu plak...memang la aku minat nyanyi...tapi nak rakam single tu aku mcm tak yakin...sebab aku tahu sejauh mana kemampuan aku...idak la sedap sgt suara aku ni...tapi boleh la nyanyi...hehehehe

tapi ok gak kan kalu ada producer nak try buat lagu tuk aku....

bukan la aku nak megah atau jakun...tapi who know aku leh blajar sumting dari pemegang ijazah dan ada pengalaman dlm bidang muzik.....

aku bukan nak jadi penyanyi...just hobi je....lalalalalalala

sorry la kalu aku ni mcm OVER kan.....hahahahaha...padahal takde apa pon kan..

Anyway mekasih bebanyak kat encik ROSLI AHMAD sebab sudi menonton video aku yg tak seberapa tu....I'm trying my best...hohohoho


\(^o^)/

4 comments:

  1. wah...apalagi jadi retis la pas ni yea..hahahaha.dah ade peluang ni try la mana tau nasib kan??

    ReplyDelete
  2. hahaha

    ye lah st..tak mau la jadi artis...sekadar hobi boleh la.....

    ilmu nyanyian tak cukup lai

    kalu nak jadi penyanyi biarlah ada ilmu

    tapi tak mau jd penyanyi....

    ReplyDelete
  3. adie..go for it bro!! takdir kita tak tahu ok! qadar Allah. woohoo! tak sabar nak tgk adie kat TV!

    ReplyDelete
  4. hahaha

    nawal adie nyanyi as a hobby je la..tak terpikir pun nak jadi penyanyi...hehehe

    ReplyDelete