Thursday, January 21, 2010

GLEE

baca tajuk atas tu mesti dah tau apa yang aku nak cerita kan...siri baru kat star world(711) setiap rabu 9 malam lepas American Idol..semalam kat Malaysia baru premier...aku dah tgk iklan dah byk kali kluar kat Tv...menarik sgt masa tgk teaser tu..so semalam pas tgk AI tak tukar chanel lain....duk depan tv....nak tgk apa yg menarik cerita ni seperti yang dibayangkan...

bila dah tgk mula2 tu...semakin memikat di hati aku ni..wah...citer2 musical mcm ni memang genre yang aku suka.....so pas ni sure aku ikut citer ni...kat US tak silap aku dah abis season 1...dah menang anugerah Golden Globe aritu pun.....ada membe aku kata aku ketinggalan..sebab dah tgk semua donlod bagai..ada aku kesah...janji aku dapat tgk jugak...hehehe

so layankan lagu tema citer ni..yg depa wat cover version lagu the journey(tak silap aku la penyanyi asal lagu ni)...enjoy......dia punya pelakon pun best...

4.5 bintang.....puas hati...

No comments:

Post a Comment