Tuesday, January 19, 2010

Pangkor (day 2)

hari ke-2 di Pangkor.....kami orang pergi Teluk Nipah untuk mandi manda..cuaca begitu indah sekali...elok sgt untuk beriadah di tepi pantai...ramai jugak kumpulan2 anak2 muda yang datang bercuti....tak sempat nak naik banana boat sebab tak cukup org...malas plak nak join bebudak mude tu..depa dah la ramai...tengaok je la dari jauh...hehehe


cuaca yang begitu sempoi


sebelum mandi posing2 dulu


Kak za menjadi mangsa untuk Duyung...hehehe



ngan umi di tengah2 laut...heheh..tepi je tu sebanrnya


yihaaa...tarzan sesat kat tepi laut...


me...dengan suar baru...heheh..beli semata2 nak dtg pangkor...

pas abis mandi survey cenderahati kat tepi2 jalan...memang banyak pilihan..dan agak menarik jugak...aku habis dlm RM 40 beli key chain dan magnet peti ais...angah aku abis RM 100...dia byk beli untuk staff hospital dia.....pas abis tu pergi cari makan....kat kota belanda.....tgk batu bersurat....ambik2 gambo..biasalah...rugi tak bergambo sesekali dtg ni kan......


membeli belah...kena ada gaya jugak...hehehe


Kota belanda


batu bersurat...tp tak tau mana suratnya...batu je ada...hehehe

pastu bergerak plak ke Kilang sate kat Kampung Pinang Kecik...mcm2 jugak la memborong...nak kata murah tu boleh la...tapi aku rasa kat jeti lumut lagi murah...hehehehe..tapi enjoy la jugak..rambang mata....pastu pergi melawat Taman Fu Ling Kong yang sebelum ni aku hanya tgk gambar member2 aku dlm frienster...ada tembok besar cina yang dibina dalam saiz kecil...memang ada....panjang...tak dapat pi tempat asal pon takpe..replika buatan pon jadilah yer...hehehe


taman Fu Lin Kong...


Kilang sate....ada bela sotong kurita gergasi

petang mandi swimming pool kat apartment yang aku duduk tu....best la jugak dah lama tak berenang kat kolam sejak blaja kat USM time koko dulu kan....kenangan sgt...still aku ingt semua teknik berenang tu...terlatih jugak la aku kan...hehehehe...malam just lepak2 kat bilik dan pergi makan2 tepi laut...


berenang2 ketepian....hahahaha


aku ngan angah...

No comments:

Post a Comment