Thursday, January 21, 2010

Buat Duit...Katanya!!!!

semalam aku pi Tanjung Malim jumpa kawan aku yg keje kat UPSI......sehari sebelum dah janji nak jumpa...dia nak bagitau aku pasal satu bisnez yang dia dah buat secara online..dah seminggu dia buat benda ni dan berhasil...

so semalam ambik bas dari Ipoh kul 11 sampai Tg Malim dalm kul 12.30tgh...membe aku datang ngan housemate dia.....lepak umah dia dulu then pergi secret receipi dia terangkan kat aku benda alah tu...

nampak mcm menarik dari cara dia terangkan kat aku...sebab aku dah nampak hasil dia depan aku..semalam saje dia dah dpt pulangan yang aku kira hebat jugak la dlm sehari boleh dpt mcm tu punya hasil....

so aku cakap kat dia aku balik aku study dulu apa yg dia dah send kat aku...takkan aku nak sign -in on the spot kot..kena la paham dulu...

ok kalu aku dah masuk benda tu..sure aku cerita kat sini.....aku rasa ada jugak yg dah tau pasal benda ni....so kalu korang ada pengalaman boleh share ngan aku....


kalu tak cuba mana nak tau kan....

No comments:

Post a Comment