Saturday, November 06, 2010

Hujung minggu yang tenang.....

Salam guys,

kembali lagi aku....baru balik kenduri kawen dan shopping barang kawen ajib....kekenyangan sgt...Alhamdulillah makan free..hahaha

dah masuk bulan November..kejap je dah ujung tahun.....semalam aku baru sampai di Ipoh..setelah kurang lebih seminggu di KL atas urusan menemani umi aku yang tak berapa nak sihat....Insyallah tanggal 23 nanti umi 1st time buat Kimo...harap semuanya berjalan lancar...amin...

semalam balik Ipoh naik kete ajib n shu bersama umi....depa balik ipoh nak survey pelamin dan kelengkapan serta persiapan tuk majlis kawin yg akan datang...banyak gak kereta kat highway..disebabkan perayaan deepavali....tak lupa gak nak ucap selamat menyambut perayaan deepavali untuk semua membe2 aku yang beragama hindu.....

kebetulan dgn sambutan deepavali semalam...ramai la dalam Fb tu share satu video lucu ni....memula tak ambik kisah..then 1st time dengar terus terbahak2 gelak..bukan apa..lawak kat lirik dia tu...bukan perli tapi str8 to the point menuju ....hahahaha...memang terbaik la video ni...dah lama tak gelak sakan mcm ni..dulu last masa memula tgk video 'Geli Mat"...memang sesuatu btul la...dia translate kan lirik tu sampai begitu sekali....bawah ni aku kongsi video dia....


2 comments:

  1. dlm 10 ckp 1 nombor,dlm hati aku ada apa aku ckp
    dlm 10 ckp 1 nombor,dlm hati aku ada apa ku ckp
    7 lu ckp,ada 7 kereta ku,siang dan malam,enjoy la kerja ku,aku nak menari..jgn la lari,5 lu ckp,5 kali tambah nasi......hahahahahaha,sgt lawak...

    ReplyDelete