Sunday, November 14, 2010

Selamat Bertunang Farah


Salam isnin semua,

semoga berada dalam keadaan yang terbaik

semalam spupu aku farah bertunang...so aku nak ucapkan selamat bertunang...semoga cepat2 kawen...Insyallah....

majlis berjalan dengan lancar seperti yang dirancang...ramai kaum keluarga yang hadir. sorang2 spupu aku dah nak kawen..aku jugak masih menanti..huhuhuhu..sabo je la dir... =)

gambo tak banyak..dlm henpon aku kabur skit...byk kat kamera yop aku....

aku masih berada di KL sampai raya haji...duk diam je la...nak jalan takde duit sgt...ingt nak beli baju melayu tuk majlis kawen ajib nanti...Kl ni byk rasanya..harap2 la...


ni gambar dari henpon aku yg sempat di snap...kabur skit

malam minggu lepas pi dinner kat Mid Valley ngan abah, umi dan yop sekeluarga....kebetulan plak kan jumpa Fazley ngan family dia..sempat la snap 2 3 gambo ngan dia bersama anak lelakinya yang comel..sgt ramah fazley...seronok berbual.....
















No comments:

Post a Comment