Friday, November 19, 2010

Harry Potter


salam semua,

amacam hari ni..masih dalam mood raya lagi ke....aku still bercuti raya di KL lagi...tadi janji ngan membe aku pas dia abis keje jam 4 nak pi minum2 kat Berjaya Times Square....dah jumpa terus tukar planning...kebetulan harini 18.11 premier citer Harry potter ~the deathly hollow part I. tiket jam 5.30 petang..so sempat lagi nak tunaikan solat asar...Alhamdulillah....

memang panggung FULLHOUSE.kebetulan plak sekolah dah start cuti.aku ngan membe dpt seat 4 dari depan..tak kisah janji dapat jadi orang yang terawal menonton sekuel kali ni....

lepas tengok sekuel kali ni yang berdurasi kurang lebih 2 jam 15 min..apa yang aku boleh katakan aku kagum dan sangat berpuas hati...dari segi jalan cerita..kesan efek...sound....unsur kelakar..cukup la semua...ni pendapat aku la...terbaek...rasa tak sabar pulak nak tunggu part II dan yang terakhir....

lagi satu pelakon2 nya dah dewasa...Hermoine sangat2 cantik...aduss kalu dapat awek mcm tu kan best...memang tak puas pandang dia belakon..hehehe..terover plak aku.

ok cukup pasal Harry Potter...masa untuk berkemas bagasi...hehehe..bagasi le sgt ye

esuk nak gerak balik Ipoh semula setelah beberapa hari berada di Kl ni....tiket keretapi pukul 12.55tgh....
doakan aku selamat sampai..Insyallah....

Ipoh...nantikan kepulangan aku...=)

No comments:

Post a Comment